SCC – Sports Car Center sulkee Oulun toimipisteensä.

Tiedote / Helsinki 31.10.2023

Osana alkusyksyllä käynnistynyttä strategiauudistusta SCC – Sports Car Center (SCC) on päättänyt sulkea Oulun toimipisteen 31.10.2023.

”Avasimme Oulun pisteen keväällä 2022 palvelemaan Pohjois-Suomen asiakkaita entistä laadukkaammin ja paremmin. Asiakkaat ottivat meidät lämpimästi vastaan ja liiketoimintamme alueella lähtikin lennokkaasti liikkeelle. Otimme tietoisen riskin laajentuessamme muuttuvassa toimintaympäristössä ja uskoimme tilanteen muuttuvan suopeampaan suuntaan. Valitettavasti viime aikojen jatkuvan ja haastavan maailmantilanteen takia jouduimme tekemään strategisen ja kipeän päätöksen sulkiessamme Oulun liiketoimintayksikön. Haluan aidosti kiittää Oulun ammattitaitoista henkilökuntaa yhteisestä ajasta.”  sanoo Markus Freund, SCC – Sports Car Center:n toimitusjohtaja.

Jatkossa Pohjois-Suomen asiakkaita palvelemme muiden liikkeiden kautta, joista lähimpänä fyysisenä toimipisteenä palvelee Jyväskylän toimipiste.  Verkkosivujemme kautta kaikki valikoimamme autot ovat ostettavissa asiakkaan asuinpaikasta riippumatta.

Lisätiedot:

Markus Freund, CEO

puh. +358 50 375 6698
markus.freund@scc.fi

Kiinnostuitko?

Nimi

Viesti

Valitse yhteydenottotapa

Puhelin Puhelin
E-mail E-mail
SMS SMS
Whatsapp Whatsapp

Sähköpostiosoite

Lähetys epäonnistui.
© 2024 Sports Car Center. All rights reserved.